راه اندازی سایت پارسیان

مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره سلامت پارسیان افتخار دارد در راستای افزایش تعامل و تداوم ارتباط با مشتریان و رشد و توسعه کسب کار خود در حوزه تجارت الکترونیک اقدام به راه اندازی وب سایت با همکاری مرکز نرم افزاری N-Group نموده است. هدف از طراحی این وب سایت ایجاد ارتباط مداوم با دسترسی آسان جهت رفاه حال همراهان و مشتریان این مجموعه می باشد.

کیفیت چگونگی ارتباط با مشتریان و مخاطبان یک کسب و کار، یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در رضایت و خوشنودی مشتریان می باشد؛ بدین منظورمرکز خدمات روانشناسی و مشاوره سلامت پارسیان، با همکاری مرکز نرم افزاری N-Group  سعی در طراحی و توسعه سیستمی به روز و پایدار، جهت ایجاد بستری برای ارتباط هرچه بهتر این مجموعه با مخاطبان و مشتریان خود داشته است.
وب سایت مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره سلامت پارسیان سرآغازی برای فعالیت ما در بستر اینترنت بوده، که کمک به ارتباط بهتر مشتریان ما بامرکز خدمات روانشناسی و مشاوره سلامت پارسیان میکند.
بستر تجارت الکترونیک این امکان را فراهم نموده است که علاوه بر اطلاع رسانی سریع، مشتریان قادر به دسترسی بدون محدودیت جغرافیایی نیز باشند. امید است با ایجاد این همکاری بتوان رضایت خاطر شما مشتریان عزیز فراهم شود.